2006-12-29

Poker, AB och möjligen ADSL

För ett par dagar sedan var jag hos en kompis där det var pokerkväll. Var väldigt roligt! Vi var hela sex personer. Jag hann med två "partier" (heter det partier i poker?) och åkte ut båda gångerna. I första partiet blev jag fyra eller något sådant , i det andra slutade jag på delad femte plats. Tyvärr måste jag hålla i slantarna lite hårdare framöver, så det blir nog inte så mycket poker framöver.

Idag var det sista arbetsdagen för min assistent AB. Det är tråkigt att hon slutar, men vi kommer säkerligen att träffas ändå. Jag betraktar ju henne som min vän och därmed vill jag inte förlora kontakten helt.

Idag kanske mitt ADSL kommer igång! JIPPI! Jag har en postavi från Telia, men har inte hunnit hämta den än. Hoppas paketet även innehåller kontouppgifter, så jag kan logga in och komma åt Internet.

Inga kommentarer: