2006-11-04

Uppdatering...

I denna blogg kommer jag att meddela när mina andra hemsidor uppdateras, för att på så sätt förhoppningsvis underlätta för dig som läsare, genom att du enbart behöver prenumerera eller kolla in en blogg och ändå få information om när de andra hemsidorna uppdateras.

Jag har uppdaterat Johans plugg med inlägget Förstärkning och dämpning.

Jag håller på att fundera ut om jag kan importera mina andra bloggar till den här bloggen, men troligtvis går det inte. Därför funderar jag på att börja skriva mina inlägg i enbart denna blogg, eftersom jag tror att det blir lättsammare både för dig och mig om jag har endast en blogg. Jag kommer fortfarande skriva om allting som jag gör nu: handikapp, World och Warcraft samt mina studier.

Du får veta vad som händer när jag väl har bestämt mig.

Inga kommentarer: