2007-11-24

Mac Mini

Hejsan!

Nu var det länge sen, men jag har inte glömt bort dig som läser det här... om det nu är nån som gör det, blir ju osäker ibland...

Nåväl, jag är tillbaka och snart också tillbaka på allvar med Johans podshow. Förresten, ett nytt avsnitt ligger och väntar på dig. Skynda iväg och kolla på det (ja, kolla, det är en fyra minuter lång videofilm) och kom tillbaka hit sen.

Jag har köpt en Mac Mini och en iPod. Jag har tänkt att lägga allt som har med podcastande och bloggande (både lyssnandet/läsandet och inspelandet/skrivandet) till Macen, så det här blogginlägget blir nog det sista jag skriver på min PC. Misströsta icke, jag tror jag kommer kunna lägga mer krut på podcastandet och bloggandet när jag fysiskt flyttar den från min plugg-, spel- och Internetdator.

Du kommer att få se några stora förändringar både här och på Johans podshow inom snar framtid. Vilka det är kan jag tyvärr inte avslöja än - du vet, "om jag säger det så måste jag döda dig". Haha!

Nu ska jag lägga mig och se klart på DL.TV podcast avsnitt 202, som faktiskt handlar om just det operativsystem jag ikväll installerat på min Mac Mini - Mac OS X Leopard! Det är verkligen snyggt interface!

So long, and may the Force be with you!

Inga kommentarer: