2007-06-24

Tillbaka från sjukdom och semester

Jag är tillbaka! Har du saknat mig?

Jag har varit förkyld (igen... faktiskt tredje gången i år) och efter det passade jag på att tillbringa några dagar hos pappa. Det var roligt. Under tiden hann jag gå igenom min Hotmail-postlåda - har nu inga (noll, nada, nil) mejl i Inkorgen. Innan min sjukdom hade jag fem tusen. Men jag har en hel del av dem i olika mappar, men det känns ändå bättre att ha en tom Inkorg.

Jag har även löst en inlämningsuppgift i Elkretsteori 5p. Det känns enormt skönt. Ska skriva rapport ikväll eller imorgon och mejla iväg till läraren.

Haha, medan jag skriver det här startade jag iTunes och uppdaterade mina podcasts, dvs ladda hem ev nya podcasts från förra gången jag uppdaterade. 35 st nedladdningar. De små podcastarna har tydligen varit aktiva under midsommar.

Nu ska jag hjälpa Anders med att uppdatera hans hemsida. Vi hörs!

Inga kommentarer: