2007-06-01

Johans podshow: Episod 31 - Två år i etern

Jag testar ett nytt format genom att skriva mina shownotes här istället för på Libsyn.

  • Episod 31 är 11 min 32 s lång.
  • Ny Teknik tipsar om en ny mobiltelefon för äldre. Den heter Emporia Life och kommer från Seniofon.
  • Jag har podcastat i två år.
  • Ska jag satsa på bloggen eller podcasten? Eller kan jag dela upp innehållet i bloggen respektive podcasten? Mejla och tyck till!
  • Var ska jag skriva shownotes? Här eller på Libsyn? Mejla och tyck till!
  • Promo för PodCamp Europe
  • Tre sätt att kontakta mig på: Mejlen, Libsyn eller bloggen.
  • Diane Ward - Saltwater
Vad tycker du om mitt nya shownotes-format? Jag kan säga att det här tog mig avsevärt mindre tid än om jag skulle ha skrivit samma sak på Libsyn.

Du kan ladda ned episoden eller, ännu hellre, börja prenumerera på hela podshowen.

Inga kommentarer: