2007-05-04

Till Olden!

Jag vaknade med ett ryck och kollade på klockan. 11.01 och ingen assistent. Trött av den förlängda sömnen och mitt alltjämt sjunkande blodsocker lyckades jag efter ett tag få tag på mamma, som i sin tur fick tag i pappa som kom och hjälpte mig med lunch och morgontvätt. Måste ha blivit nåt missförstånd när jag avsade assistansen fredag eftermiddag-söndag kväll. Hon som jag pratade med skrev kanske in att jag inte skulle ha assistans ens på fredag morgon. Nåja, jag är uppe nu i alla fall.

Men vi kommer bli försenade i vår avfärd till Olden, pappa och jag. Jag har inte packat än eller hunnit ta månadsbackup av min hårddisk. Duschat har jag inte heller gjort, något som jag skulle göra imorse, hade jag tänkt mig. Jaja, det är väl bara att kavla upp ärmarna och lägga på ett kol...

Jag vill tipsa om Cints senaste krönika om allas vårt hatobjekt - sotaren. :) Jag skulle kommit ut med en ny podshow, men jag har inte hunnit. Jag får göra det nästa vecka. Jag har mycket att prata om, så det kommer bli en bra show. Lyssna gärna!

Inga kommentarer: