2007-04-28

TV-spelsmusik och deklarationer

Imorgon kväll skall jag och min kompis JB åka till min bäste vän RH för att spela i vårt ännu inte bildade band. Vi ska spela TV-spelsmusik är det tänkt. Jag har suttit en timme ikväll och tränat in en låt från Final Fantasy - Victory. Den är ganska svår eftersom den går så himla fort, hela 140 BPM. Men den är väldigt vacker, även när den spelas långsamt. Det kommer att bli så väldigt roligt att spela tillsammans med JB och RH. Jag spelar keyboard, JB elbas och RH trummor.

Men innan jag åker dit ska mamma klippa mig och så ska jag hjälpa min storebror med hans deklaration. Han har eget företag så det blir lite mer att stöka i och han vill ha min hjälp eftersom jag gillar sånt som har med bokföring o dyl mer än han.

Fullt upp, med andra ord. Så jag ska försöka lägga mig strax. Igår natt la jag mig först efter kl 3 och det var ingen höjdare när jag skulle upp kl 8 imorse.

Inga kommentarer: