2006-10-06

The Stockades


Nu har jag provat på ytterligare en instans, nämligen The Stockades. Den är lite tråkigare, men mer lättnavigerad, än Deadmines. Däremot finns det bättre loot att hämta, eftersom det är svårare fiender.

The Stockades passar för karaktärer som är mellan level 24 och 32. Den ligger i människornas huvudstad Stormwind, Elwynn Forest, och utgör dess fängelse där det finns en bunt fiender från The Defias Brotherhood.

Nu är Udria level 27. Bilden ovan är alltså tagen för ett tag sedan. Hennes s k quest log är full, det är även hennes bankfack och väskor. Uppdragen hon skall göra är antingen tråkiga att utföra eller för svåra för att hon skall klara av dem på egen hand. Jag har väl spelat för mycket WoW på sistone.

Imorgon skall jag åka till Östersund och gå och kika i affärer för att sedan äta en god middag. På så sätt hoppas jag få distans till mina studier. Jag har nämligen inte orkat plugga någonting alls denna vecka, och jag hoppas få en nytändning med start på måndag. Jag måste verkligen dra ner på tiden som jag tillbringar med WoW.

Inga kommentarer: