2007-03-29

Magsjuka

I måndags fick jag nån sorts magsjuka. Jag spydde från kl 19 på måndagen till kl 3 på tisdags morgon. Sen dess har jag bara haft feber och yrsel. Och matthet, givetvis. Jag har nästan aldrig haft magsjuka, så jag vet inte hur jag påverkas. Konstigt.

CB, min assistent, är sjukskriven tre veckor framåt. Tråkigt... Det blir även besvärligt för mig, med nya assistenter hela tiden. Idag har jag en som jag aldrig haft förut. Inte så kul när man är sjuk, att ha en ny assistent. Imorgon bitti jobbar min fd assistent AB. Ska bli jättekul att få träffa henne igen. Jag har ju träffat henne en gång efter hon slutat, jag hälsade på hemma hos henne för en månad sen eller nåt.

Förra veckan skickade jag Chokladogram till CB, men på kortet som följde med stod det tydligen "Grattis Greta!" och namn på dem som grattade Greta. Haha! Mitt kort måste då ha kommit till nån annan. Osis. Det var första gången jag anlitade Chokladogram, nämligen. Hoppas hon fick rätt choklad, iaf. :D

Jag läste en intressant recension av nyaste Office-paketet. Jag tror jag ska köpa det. Verkar så mycket bättre än tidigare Office-paket.

Inga kommentarer: