2007-02-25

Händelserik dag

Idag har det varit en väldigt händelserik dag.

Dagen började som vanligt med att jag var trött. Drack kaffe för att försöka vakna, sen duschade jag. Det var skönt. Sen satte jag på en tvätt, 60-graders. Medan jag sorterade gammal post i olika högar (enligt ett nytt system som jag nu testar (jag tar upp hur det fungerar i ett senare inlägg)) strök min assistent CB mina nya panelgardiner. Efter lunch tog vi ner de gamla gardinerna och satte upp de nya. Det blev jättefint.

I eftermiddags började jag faktiskt att plugga - hör och häpna! Det var längesen, men det kändes skönt. Jag spelade lite World of Warcraft först, men jag hann läsa kapitel 1, 2 och 3 ur kursboken för kursen Objektorienterad programmering I, 5p.

Jag lagade rödspätta i currysås till middag. Utsökt! Innan matlagningen hann jag och CB sätta på ytterligare en tvätt, denna gång en 40-graders, och så skurade hon golven. Det är en väldigt härlig doft - nyskurat golv, skurat med grönsåpa. Aah, härligt!

Dessutom har jag laddat ned en Linuxdistribution som heter Gentoo. Den ska jag installera på min gamla dator imorgon. Jag är väldigt nöjd med dagen! Hunnit med så himla mycket! Nu ska jag lägga mig. Godnatt!

Inga kommentarer: